Veebikohtumine kliendisuhete juhiga

Saada päring

MILLISED ON TÄPSEMALT MINU VAJADUSED JA MIDA TÕLKIJALT OOTAN?

Palju on selliseid projekte, kus enne tööga alustamist küsimuste arutamine annab tunduvalt parema tulemuse. Niisiis – selgitame koos välja, millised on ootused lõpptulemusele; keda tõlkeprotsessi kaasata, millist stiili kasutada, kes on lõpptarbija ja muu olulise. Ka tuleks läbi arutada suuremahuliste tekstide, eri teemavaldkondade ja juriidiliste nüanssidega seotud küsimused.

Meie kliendisuhete juht Anna Räbokon (kuni sügiseni kt Marge Žordania) ootab huvilisi veebikohtumisele – saad valida omale sobiva aja ja vestelda poole tunni jooksul kõikidel neil teemadel, mis huvi pakuvad. Samuti oskame küsida olulisi suunavaid küsimusi. Võid ka meile kirjutada aadressile marge@luisa.ee ja otse kokku leppida aja vestluseks.

Nõustamine on tasuta!

Räägime läbi!

marge@luisa.ee

SAADA HINNAPÄRING VÕI KÜSI NÕU. VASTAME TUNNI JOOKSUL.

Aitame sind nii tänapäevaste keelelahenduste kui ka traditsioonilise tõlkimise ja toimetamisega (üle 150 keeles).
Pakume järgmist: kirjalik tõlge, suuline tõlge, vandetõlge, keelekoolitused- ja testid, subtiitrite loomine ja tõlge, kujundus-küljendustööd, AI loodud tekstide ning tõlgete toimetamine, masintõlge ja selle järeltoimetamine, transkribeerimine jpm.






    Meie klientide hulka kuulub 30 000 äriklienti ja riigiasutust ning üle 5000 erakliendi