Veebikohtumine kliendisuhete juhiga

MILLISED ON TÄPSEMALT MINU VAJADUSED JA MIDA TÕLKIJALT OOTAN?

Palju on selliseid projekte, kus enne tööga alustamist küsimuste arutamine annab tunduvalt parema tulemuse. Niisiis – selgitame koos välja, millised on ootused lõpptulemusele; keda tõlkeprotsessi kaasata, millist stiili kasutada, kes on lõpptarbija ja muu olulise. Ka tuleks läbi arutada suuremahuliste tekstide, eri teemavaldkondade ja juriidiliste nüanssidega seotud küsimused.

Meie kliendisuhete juht Anna Räbokon (kuni sügiseni kt Marge Žordania) ootab huvilisi veebikohtumisele – saad valida omale sobiva aja ja vestelda poole tunni jooksul kõikidel neil teemadel, mis huvi pakuvad. Samuti oskame küsida olulisi suunavaid küsimusi.

Nõustamine on tasuta!

Räägime läbi!

marge@luisa.ee

Hinnapäring

Osutame järgmisi teenuseid: kirjalik tõlge, vandetõlge, suuline tõlge (sünkroontõlge, järeltõlge, sosintõlge), kujundustööd, keelekorrektuur, toimetamine, trükieelne väljastuskontroll, transkribeerimine, subtiitrite tõlge jpm. Teeme teile personaalse pakkumuse olenevalt keelesuunast, tõlketeemast ja materjali mahust. Jääme päringut ootama ja vastame tunni jooksul.








    Meie klientide hulka kuulub 30 000 äriklienti ja riigiasutust ning üle 5000 erakliendi